Carwash Waspas actie

Carwash Vaassen Waspas Actie

Onze v.v. Emst hoofdsponsor Carwash Vaassen heeft een super mooie clubkas actie voor onze v.v. Emst.
Van elke verkochte waspas van Carwash Vaassen via de v.v. Emst gaat er 15% naar onze clubkas.

Zowel leden als niet-leden maar ook bedrijven kunnen via de v.v. Emst een waspas aanschaffen en steunt daarmee voor 15% van de waarde van de waspas onze v.v. Emst.
De waspassen zijn te verkrijgen in de waardes van 25 euro, 50 euro en 75 euro.

Koop deze waspas:
- om uw eigen auto te wassen
- om als cadeau te geven bij verjaardagen of andere gelegenheden / festiviteiten.
- voor het wassen van uw bedrijfsauto´s

U kunt een waspas via de v.v. Emst door onderstaand formulier in te vullen.
Wij zorgen vanuit de v.v. Emst er dan voor dat u uw waspas in bezit krijgt en deze aan de v.v. Emst kunt betalen.

Namens de v.v. Emst en hoofdsponsor Carwash Vaassen bedankt voor uw steun in deze vorm !!

carwash.jpgPasjes.png
korting.png