Bus v.v. Emst 1

Busrit zondag 14/4/2024 Vilsteren 1 - v.v. Emst 1

Komende zondag 14/4/2024 speelt onze v.v. Emst 1 om 14:00 uur een uitwedstrijd tegen Vilsteren 1.
Daar dit de verste uitwedstrijd van dit seizoen is zullen we traditiegetrouw deze wedstrijd met een touringcar gaan bezoeken.

In deze touringcar zal onze v.v. Emst 1 selectie en begeleiding reizen maar er is ook plek voor supporters om mee te gaan.

8/4: Op dit moment zijn alle 60 plekken gereserveerd dus is opgeven helaas niet meer mogelijk.

We vertrekken om 12:00 uur dus graag uiterlijk 11:50 uur aanwezig op ons sportpark ''t Hanendarp in Emst.

Deze busrit, entree en een aantal consumpties worden u aangeboden door het hoofdbestuur v.v. Emst.

Eventuele vragen / opmerkingen mbt bovenstaande kunnen gesteld worden via [email protected]

Sportgroeten,
Hoofdbestuur v.v. Emst

BusRit.png