Informatie

Inmiddels is onze Club van 100 v.v. Emst gegroeid naar 101 leden en dat is een zeer mooi aantal waar we erg trots op zijn.

De Club van 100 van de voetbalvereniging Emst probeert projecten voor alle leden te realiseren, die niet uit de contributie betaald kunnen worden.

Zo hebben zij onlangs een bijdrage van 5000 euro aan de v.v. Emst gedaan. Deze bijdrage is bedoeld voor de verduurzaming van onze kantine. Inmiddels zijn de ramen aan de hoofdveldkant vervangen door hoogrendementglas. En dit is maar een van de mooie projecten die de club van 100 van onze v.v. Emst heeft gerealiseerd.

Ook richting de toekomst zijn er nog diverse projecten die wij graag willen realiseren.
Wilt u onze v.v. Emst hierbij ondersteunen door lid van onze Club van 100 te worden, meldt u dan aan !!
Een lidmaatschap kost € 45,38 per jaar. (voorheen 100 gulden).

Mocht u geïnteresseerd zijn kunt u zich opgeven bij één van de bestuursleden van de Club van 100 of via het contactformulier met als afdeling de Club van 100.

Club_van_Honderd_balNieuw.jpg.png