Contributie

Het innen van de contributie met een automatisch incasso is gewijzigd naar 10 keer per seizoen in maandelijkse termijnen augustus tot en met mei van het jaar daarop volgend. De maanden juni en juli wordt niet geïncasseerd. Deze maandelijkse incassering is alleen voor diegene die een machtiging hebben getekend voor automatische incasso. Voor diegene die geen gebruikt maakt van automatische incasso wordt een nota gestuurd en zal € 5,00 extra in rekening worden gebracht. De leeftijdsindeling is afgestemd op 1 juli. Een ieder die na 1 oktober van het lopende seizoen bedankt als lid zal volledig de jaarcontributie moeten betalen.

Categorie Bijdrage
Senioren € 173,50
Zaalvoetbal Senioren € 107,60
7x7 voetbal € 91,80
Jeugdleden (13 t/m 18 jaar) € 127,90
Pupillen (t/m 12 jaar) € 89,70
Jeugd speelgroep Gratis
Niet spelende leden € 50,00
Ereleden/leden van verdienste Geen
Leden > 40jr voor 11-12 Vrijwillig
Kaderleden (t.b.v. vereniging) € 20,00

Kledingplan
Met ingang van het seizoen 2013-2014 is, met goedkeuring van de algemene ledenvergadering, het kledingplan ingevoerd. Ieder spelend lid betaald € 3,61 per maand extra, bovenop de contributie. Van dit geld wordt de kleding betaald voor ieder team (jeugd en senioren). Ieder spelend lid ontvangt in ruil daarvoor het voetbaltenue en trainingspak. Zonder dit kledingplan is het, met alleen sponsorinkomsten niet meer mogelijk om alle teams van kleding te voorzien. Door dit systeem kan voor een correcte en beschaafde uitstraling worden zorg gedragen. Het is nog steeds wel de bedoeling dat sponsoren hun naam blijven verbinden aan de kleding, alleen zijn de kosten voor de sponsor dan lager.

Stichting Leergeld Epe
De stichting Leergeld zet zich in voor kinderen van 4 tot 18 jaar uit gezinnen met een laag inkomen. De stichting Leergeld laat ook uw kinderen meedoen! Bij de stichting Leergeld kunt u aanvragen doen bijvoorbeeld voor:
- lidmaatschap van een sportclub
- sportkleding
- lessen bij een muziekschool
- deelname aan kamp of schoolreis
- bijzondere schoolkosten
- fiets (alleen voortgezet onderwijs)

Hoe werkt het?
U meldt zich aan bij de stichting Leergeld Epe en dan nemen zij contact met u op voor een afspraak. Dan komt een vrijwilliger van Leergeld bij u op bezoek om de aanvraag te bespreken.

Kijk voor meer informatie op http://www.leergeld.nl/locaties/noordveluwe

Stichting Leergeld Epe
8160 AA EPE