Vv Emst mannen van trainer Harrie de Graaf pakken eindelijk welverdiende overwinning !!

Deventer 1 (zon)

Mannen zondag, 1, 5e klasse H

3 april 2016 14:00

Berge, S.V. ten

Verslag vv Emst:

Verslag de Stentor Epe/Vaassen:
Emst loopt weer eens de polonaise
Feest in de kantine van Emst. Voor de tweede keer dit seizoen won de dorpsclub, hekkensluiter in de vijfde klasse H, een competitiewedstrijd. Sportclub Deventer werd gisteren met 4-2 verslagen. Interim-trainer Harrie de Graaf was vanzelfsprekend een tevreden man. ,,Hartstikke blij ben ik. De jongens trainen altijd goed, ik heb elke keer veertien tot zestien man op de training. Het is geweldig om te zien wat ze kunnen opbrengen. Fantastisch dat het weer een keer beloond wordt met een overwinning.'' Wouter van Amersfoort en Marc van de Esschert waren met beide twee doelpunten de uitblinkers bij de thuisploeg.

Verslag de Stentor Deventer:
Ook Sportclub Deventer wist geen drie punten mee naar huis te nemen. Hekkensluiter Emst bleek met 4-2 te sterk voor de formatie van Arnout Lammerse. ,,Een terechte nederlaag, als je zo aan de wedstrijd begint'', vond de oefenmeester. Na twintig minuten keek Deventer namelijk al tegen een 2-0 achterstand aan. ,,De eerste zes minuten waren goed. Maar vervolgens zijn we het een kwartier lang kwijt. Met de rust stonden we al 3-0 achter.''