Terwolde 1 leert vv Emst 1 hoe je effectief een wedstrijd kunt winnen

Graaf, W.J. de

Verslag Emst:
volgt

Verslag 'De Stentor Epe/Vaassen':
Emst kreeg op eigen veld tegen Terwolde opnieuw een nederlaag te verwerken. De bezoekers wonnen de wedstrijd met 1-5. ,,Wij hebben terecht verloren, Terwolde was gewoon beter'', aldus elftalleider Bas Raadsveld. ,,Na rust konden we redelijk mee.''

Verslag 'De Stentor Deventer':
Genieten kan Jeroen Veldwijk al een tijdje van zijn ploeg Terwolde: dit keer werd Emst opgerold (1-5). Voor Veldwijk wel de reden om de verwachtingen bij de huidige nummer vijf een beetje te temperen. ,,Ik hoop nog een plekje te kunnen stijgen voor de winterstop, maar verder moeten we ook niet kijken."