vv Emst 1 weet ook vandaag uit in Deventer niet te winnen

Hoornstra, R.

Opstelling Emst 1

Verslag vv Emst:
De wedstrijd tussen Sportclub Deventer en Emst werd een wedstrijd met twee gezichten. Enerzijds was Emst regelmatig niet bij de les in verdedigend opzicht, waardoor SP Deventer flierefluitend door de Emster defensie kon manoeuvreren. Het leverde deze middag vijf tegentreffers op. Waarbij wel gezegd moet worden dat aan de Deventer kant vandaag alles goed viel.
Anderzijds werden er door Emst ook genoeg kansen gecreëerd. Ondanks dat Sportclub Deventer het betere van het spel had, was ook een 8-8 eindstand mogelijk geweest.
Via met name Gerben van Essen en Lorenzo van Gortel was Emst een aantal keren dichtbij een doelpunt, maar hen vizier stond vandaag niet op scherp.
Emst weet opnieuw geen punten te pakken en blijft laatste staan op de ranglijst. Volgende week vecht de ploeg van Willem Remerie in een thuiswedstrijd tegen VenL voor de ommekeer.

Verslag 'De stentor Epe/Vaassen':
Ook hekkensluiter Emst hield geen punten over aan het afgelopen speelweekeinde. De ploeg van trainer Willem Remerie moest gistermiddag op bezoek bij Sportclub Deventer en verloor het duel met 5-1. Emst staat met vier punten helemaal onderaan.