VV EMST 1 speelt voor 3e keer op rij gelijk en nu tegen hekkesluiter Epse 1

3 mei 2015 14:00

Mulder, G.J.

Verslag:
Vandaag de laatste uitwedstrijd van het seizoen 14/15 in en tegen hekkensluiter Epse.

Na twee gelijke spelen tegen hoogvliegers Sportclub Deventer en Go Ahead waren de verwachtingen vandaag hooggespannen. Het werd echter een vervelende wedstrijd voor vv Emst.
Emst ging goed van start en liet in het eerste kwartier zien dat het een beter elftal heeft dan de gastheren.
Het resultaat was enkele goede mogelijkheden en één treffer via Jeroen van Essen op aangeven van A-junior Wouter van Amersvoort.
Na de openingstreffer leek Emst even de weg kwijt en kwam Epse beter in de wedstrijd. Ben Braakman moest zo waar twee keer redding brengen en niet geheel tegen de verhouding in kwam Epse dan ook terug in de wedstrijd. Kort voor rust werd de 1-1 gescoord.
In de rust werden de Emster mannen weer op scherp gezet, maar een goede tweede helft werd het niet. Legio kansen aan beide zijdes werden niet benut en zo eindigde een smakeloos duel in 1-1.

Opstelling:
Ben Braakman (k), Michael Pannekoek (56e min Martin Langevoort) , Dennis Pannekoek, Sven Jansen (50e min Rene de Wilde), Alex vd Esschert,  Rick van Mourik, Robbert Mulder, Lorenzo v Gortel (aanv). Marc vd Esschert, Youri Zweekhorst, Wouter van Amersfoort

Wissels/Niet ingevallen:
Rick Mulder (k), Robbert Jan Goedhart

Verslag de Stentor "Epe/Vaassen":
Emst raakt al gewend aan remises
In de vijfde klasse H speelde Emst voor de derde keer op rij gelijk. De ploeg moest gistermiddag op bezoek bij hekkensluiter Epse. Het duel eindigde in 1-1. Voor Emst was Jeroen van Essen trefzeker. ,,We hadden niet de scherpte van de afgelopen weken’’, zei assistent- trainer Michiel Gerrits over de wedstrijd. ,, We begonnen sterk en scoorden, maar na de gelijkmaker zakten we in. Na rust was het een gelijkopgaande wedstrijd. Al met al was het wel een terechte uitslag.”

Verslag de Stentor "Zutphen":
Epse speelde met 1-1 gelijk tegen Emst, in het allerlaatste thuisduel. Volgend seizoen gaat Epse verder met Gorssel. Trainer Jos Rump (69) stopt ook. Geëmotioneerd constateerde hij dat spelers hem graag nog een zege hadden bezorgd. ,,Ze hebben alles gegeven.”