VV Emst 3 geeft in laatste minuut 2 punten weg

WSV 11 (zon)

Mannen zondag, 3, 7e klasse 24

15 maart 2015 9:30

Vandaag een wedstrijd tegen de nummer 11 van de competitie, WSV 11 uit Apeldoorn. We misten van een flink aantal spelers, Jan van Zuuk, Michael Bossenbroek, Marty Mulder, Henk Post en Sander Horst. Bas Raadsveld was daarom bereid gevonden met ons mee te doen, bedankt hiervoor Bas!

De wedstrijd werd om half 10 afgetrapt, en was eigenlijk vanaf de eerste minuut al leuk, aan beide kanten waren al veel kansen, maar de beste kansen waren ervoor Emst 3, namens Bas Raadsveld en Edwin Eenkhoorn, maar de bal wou niet in het netje. Hier bleef het bij in de eerste helft.

De tweede helft was er maar één doel voor Emst 3 en dat was afstand nemen van WSV 11. Er kwamen al gauw weer kansen voor Emst, maar helaas kregen we hem er niet in. Tot in de 55e minuut Edwin Eenkhoorn werd weggestuurd, hij zag de meegelopen Bas Raadsveld vrijstaan, en hij faalde niet, 1-0 voor Emst. Niet veel later was het Rolf Boeve, die Jordy Kuiper wegstuurt, hij speelt de bal door op Edwin Eenkhoorn, in de kluts kwam de bal weer voor de voeten van Jordy, die zag de vrijstaande Bas Raadsveld voor het doel, hij nam de bal keurig aan, en maakte de tweede van de ochtend, 2-0 Emst.

Kort voor tijd was het aan de andere kant, Michael van Essen kon de bal niet goed klemmen, waarna een speler van WSV de bal binnen kon tikken, 2-1. Nu was er nog maar één doel, de drie punten over de eindstreep trekken, maar de allerlaatste minuut was het alsnog WSV dat wist te scoren, door onoplettendheid kon een speler van WSV van randje zestien binnenschieten.

Helaas vandaag maar één punt overgehouden, ondanks een goede wedstrijd, waarin de kansen helaas niet werden afgemaakt. Volgende week hebben een thuiswedstrijd tegen Epe 7, de wedstrijd begint dan om 10 uur op Sportpark ’t Hanendarp.

Opstelling:

Michael van Essen; Rolf Boeve, Gerrit van Zuuk, Arno Riphagen, Arno Tiemens; Mark Dijkgraaf (46e min Jordy Kuiper), Lejo Kerkdijk, Ronald van de Velde, Hendri Bekamp (75e min Gerdo Boeve) Edwin Eenkhoorn, Bas Raadsveld

Afwezig:

Jan van Zuuk, Michael Bossenbroek, Marty Mulder, Henk Post en Sander Horst