VV EMST 3 heeft slechte dag tegen V en L 3

Mannen zondag, 3, 7e klasse 24

5 oktober 2014 10:00

Erwin Heijmeriks

Vandaag de derde competitiewedstrijd van het seizoen 2014-2015. We waren vrijwel compleet op twee spelers na, Gerdo Boeve nog steeds geblesseerd en Lejo Kerkdijk wegens ander verplichtingen. Wel hadden we vandaag een debutant in ons midden, Nick Dieker!

Om 10 uur werd er afgetrapt, en het was V en L dat goed begon aan de wedstrijd, zo kregen ze al wat goede kansen op de voorsprong maar telkens stond Michael in de weg. Emst kreeg een paar kleine kansjes, maar werd niet gevaarlijk.

Halverwege de eerste helft werd het echter 0-1 voor V en L. Kort na het eerste doelpunt stond het echter ook al 0-2. Vervolgens werd er gerust met een 0-2 achterstand.

In de rust werden er een aantal wissels doorgevoerd. Na de rust ging Emst op zoek naar de aansluiting in de wedstrijd, die kwam er in eerste instantie niet, want kort na de rust was het ook al 0-3. Het was eindelijk Emst dat tot scoren kwam via Edwin Eenkhoorn, die de bal kreeg aangespeeld, en kon afronden. 1-3.

De spanning was voor even terug in de wedstrijd, maar al gauw bleek dat V en L toch echt een maatje te groot was vandaag, en zo vielen er nog 3 doelpunten in de slotfase van de wedstrijd. Wel maakte Nick Dieker zijn debuut in Emst 3. De wedstrijd eindigde uiteindelijk in een 1-6 overwinning voor V en L 3.

Volgende week spelen we onze eerste uitwedstrijd van het seizoen, en dan wel tegen de koploper Albatross 7 op Sportpark Ugchelen in Ugchelen.

Opstelling:

Michael van Essen; Jordy Kuiper(Marty Mulder), Gerrit van Zuuk, Mark Dijkgraaf(Rolf Boeve), Arno Tiemens; Sander Horst, Henk Post, Ronald van de Velde(Nick Dieker), Jan van Zuuk; Edwin Eenkhoorn, Michael Bossenbroek(Hendri Bekamp).

Afwezig:

Gerdo Boeve en Lejo Kerkdijk