VV EMST 1 wint 3e oefenwedstrijd van deze week tegen FC Zutphen 2

Zutphen 2 (zon)

17 augustus 2014 11:00

Verslag:
Omdat nieuwe hoofdtrainer Tonnie Hillebrand alle 33 selectiespelers in de voorbereiding aan het werk wilde zien heeft hij vandaag, zondag 17 augustus, een extra oefenwedstrijd uit tegen FC Zutphen 2 ingepland waarbij de spelers die gisteren tijdens het Unive Stad en Land Hanendarp toernooi niet in actie kwamen nu het veld op mochten.

Opstelling:
Rick Mulder (k), Robbert Mulder, Patrick Langevoort, Robbert Jan Goedhart, (Martin Langevoort), Michael Pannekoek, Gerwin Tellegen (Niek Vijge), Kevin vd Haar, Bas Tiemens, Raymond de Gunst, Jeroen van Essen, Rene de WIlde.