Emst verliest belangrijke wedstrijd van Orderbos

Orderbos 1 (zon)

Mannen Zondag standaard, 1, 5e klasse G

25 maart 2012 14:00

Kruit, W.H.

De laatste fase van de competitie is in volle gang en er zijn nog veel prijzen te vergeven. Dit houdt wel in dat  je er wel moet staan op het moment dat het 14.00 is en de aftrap tegen Orderbos plaatsvindt. Helaas na een mooi serie van goede uitslagen en goed voetbal was daar vandaag helaas niks van te terug te zien. Waarschijnlijk had de spanning de overhand vanmiddag bij Emst of was er een andere oorzaak???

De eerste helft van deze wedstrijd was slecht, weinig tot niets te melden. Wel was er nog een schot van Tim Vijge welke net aan de verkeerde kant van de paal ging. Ook diverse corners van Orderbos leverde  niets op voor hen.

De tweede helft ging eigenlijk verder waar de eerste helft gestopt was. Veel balverlies, onrustig voetbal en een ding dat zeker was, het team welke het eerst scoort wordt winnaar van deze slechte wedstrijd. Helaas voor Emst was dit Orderbos die een diepe bal uiteindelijk achter Oscar Jonker het doel inschoten. Met nog 20 minuten te gaan was er nog voldoende tijd om een beter resultaat af te dwingen. Helaas werd er 2x voor buitenspel gefloten waar het in de ogen van de Emsternaren geen buitenspel zou zijn. Eén keer een kans om de bal binnen te schieten. Orderbos wist nog wel een keer het net te vinden waardoor de wedstrijd met 0-2 verloren ging.

Door dit resultaat komen we helaas nog niet tot ons doel om alleen maar naar boven te kijken en om dichter bij Gorssel en Deventer te komen is. De komende weken komen er nog vier mogelijkheden waarbij de mannen de schouders er onder moeten zetten. Te beginnen volgende week in de uitwedstrijd tegen Deventer.

Opstelling: Oscar Jonker, Herman Bosch, Dennis Pannekoek, Robbert Mulder, Robert-Jan Goedhart, Gerben de Groot, Lorenzo van Gortel, Tim Vijge, Mark van den Esschert (Marc van de Mars), Sven Jansen (Michael Pannekoek), Gerben van Essen (Yoeri Zweekhorst).