VV Emst 4 wint eerste competitiewedstrijd van SV Zwolle 7

Mannen zondag, 4, 7e klasse 14

15 september 2013 9:30

Frans ter Horst

Zondag 25 september de 1e wedstrijd voor Emst 4 thuis tegen Zwolle 7. Het vorige seizoen was Emst 4 nog Emst 5. Tegen Zwolle werd het een prachtige overwinning. Alles klopte deze keer. Met als uitblinkers Raychel Cijntje, Martin Hogeboom, Marco Koetsier en keeper Tonnie Ernsten was het met de rust 3-0.

Ook de backs Henk Vorsselman en Hans Scholten en verdedigende middenvelder Arie Post wisten van geen wijken. Na de 4-0 kwam Zwolle nog door een mooie kopbal op 4-1. Uiteindelijk werd het 5-1 en was de wedstrijd gespeeld.

De doelpuntenmakers waren Martin Hogeboom 2x, Erik Hogeboom, Herman Bos en een e.d.

Voor Arie Post was het leuk dat zijn wens om als oudst spelende speler (58 al) van de vv Emst het veld te mogen betreden deze zondag bewaarheid werd.

Karel Tellegen en Henk Zweers waren niet aanwezig; waarschijnlijk langdurig geblesseerd.