V.v. Emst JO10 na monsteroverwinning op Berkum JO10 NAJAARSKAMPIOEN FASE 2 in de derde klasse !!!

Berkum JO10-7

Emst JO10-1JM

3e klasse (2e fase) 20

16 december 2023 10:50

W.A. Tijssen

Sportpark de Vegtlust
Boerendanserdijk 55
8024AE
ZWOLLE

V.v. Emst JO-10 van vv Emst ongeslagen NAJAARSKAMPIOEN.

Door met maar liefst 15-2 te winnen van Berkum JO-10 is het JO-10 team van vv Emst ongeslagen NAJAARSKAMPIOEN geworden in hun klasse. Een geweldige prestatie van dit team. Herman Nijkamp en Mees Sanders van de technische staf hebben er ook alles aan gedaan om er een team van te maken. Uiteraard staat doelpunten maken op de eerste plaats, maar ook het samen spelen is bijzonder belangrijk als ze nog jong zijn. En daar zijn de heren Nijkamp en Sanders uitstekend in geslaagd. Aanvoerder Tygo Boeve was na afloop van de gewonnen wedstrijd in Berkum dan ook apetrots op zijn team maatjes en de technische staf. Een kleine domper was het voor Levi van Essen, want hij kon door ziekte helaas de kampioenswedstrijd niet meedoen.

Op de foto staan van links naar rechts: Lucas Christopoulos, Jurre Dubbelhuis, aanvoerder Tygo Boeve, Noud van de Mars, Robbin Heibrink, Dilaya van Dijk, Sophie van Vliet, Bente Braakman en Jelte Eikelboom.

2023VvEmstJO10Najaarskampioen1.jpg
2023VvEmstJO10Najaarskampioen2.jpg