V.v. Emst 1 verliest uitwedstrijd geflatteerd van Victoria Boys 1

APELDOORN

Opstelling Emst 1

www.destentor.nl:
„4-0 is niet een juiste afspiegeling van de wedstrijd”, stelde Emst-trainer Jeroen de Vries na afloop van het duel bij Victoria Boys. In de slotfase kreeg zijn ploeg nog twee doelpunten tegen. „We moeten er heel hard voor werken en dat moet je dan wel blijven doen”, is zijn reactie. Het leidt tot veel frustratie langs de lijn en ook de spelers zelf balen achteraf. „Ook als het niet goed loopt, moeten wij positief blijven anders vallen we vijfentwintig procent terug.”
Victoria Boys – Emst 4-0 (1-0). 5. Joris van Mierlo, 1-0. 71. Bryan Beekman, 2-0. 90. Beekman, 3-0. 90+. Joppe Pranger, 4-0.

De Stentor Epe / Vaassen:
Geflatteerd Victoria Boys won met 4-0 van Emst maar volgens Jacco Zijp, die de zieke Daniël Branco verving, was de overwinning niet zo eenvoudig als de uitslag doet vermoeden. "We kwamen vrij snel op voorsprong, maar daarna was Emst niet veel minder en kreeg zeker ook kansen." Pas in de absolute slotfase liep Victoria Boys uit van 2-0 naar 4-0.