V.v. Emst 1 kwam, behoudens een paar goede fases in de eerste helft, er niet echt aan te pas tegen de nummer 3 Beekbergen 1

Beekbergen 1 (zon)

8 mei 2022 14:00

M. Rouwenhorst

Sportpark Veldhof
Veldhofweg 31
7361TA
BEEKBERGEN
tel. 055-5061928

Opstelling Emst 1

Verslag www.destentor.nl:

Beekbergen heeft in de thuiswedstrijd tegen Emst gedaan wat het moest doen. De nummer drie van de vierde klasse F won uiteindelijk met vrij veel gemak van Emst. Het werd - met name op basis van een sterkere tweede helft - 3-1 voor de formatie van trainer Danny van Engeland.
Beekbergen - Emst 3-1 (1-1). 10. Joeri Denekamp 1-0, 22. Wouter van Amersfoort 1-1, 68. Timme de Ru 2-1, 90. Rens Klopman 3-1.

LiveBlog:  www.destentor.nl:

Beekbergen-Emst (3-1)

Ze staat haar 'vrouwtje' wel in het vrij mannelijke voetbalwereldje. Nikki van den Beld is vlagger bij Beekbergen en geniet vooral bij reuring. Vandaag tegen Emst was het kalm. ,,Het was vanmiddag wel erg rustig hoor", zegt ze na de 3-1 zege van Beekbergen op Emst.
GOAL en EINDSIGNAAL: Beekbergen-Emst (3-1)
90+3. Rens Klopman met de beslissing. Het wordt 3-1 en dat is gelijk de eindstand. Beekbergen met name na rust de veel betere ploeg.
Beekbergen-Emst (2-1)
78. Dennis van Engeland met een kans, maar hij schiet op de doelman. In dezelfde minuut faalt Timo Bakker ook in de afronding. Het blijft dus bij 2-1
Beekbergen-Emst (2-1)
72. Emst komt er weinig meer aan te pas. Het is wachten op nieuwe Beekbergen-goals, maar het staat voorlopig nog 2-1 voor de formatie van trainer Danny van Engeland.
GOAL: Beekbergen-Emst (2-1)
68. Een prima combinatie door het midden worden even prima afgerond door Timme de Ru. Het is dus 2-1 voor de thuisploeg.
Beekbergen-Emst (1-1)
65. Weinig hoogtepunten en energie hier in Beekbergen. Na slechts wat mogelijkheden is de stand nog altijd onveranderd, 1-1.
Beekbergen-Emst (1-1)
52. We zijn weer even bezig in Beekbergen, maar grote kansen zijn er nog niet te noteren. Het blijft derhalve 1-1.
RUSTISIGNAAL: Beekbergen-Emst (1-1)
Rust in Beekbergen. Verschil op het veld is niet zo groot als de stand op de ranglijst doet vermoeden. De nummer elf, Emst, houdt aardig stand bij de nummer drie.
Beekbergen-Emst (1-1)
45. Anne Zandbergen vlak voor rust nog met een schietkansje maar de Emst-goalie brengt met enige moeite redding, 1-1 blijft het.
Beekbergen-Emst (1-1)
30. Het gaat een beetje op en neer hier in Beekbergen. Her is niet altijd goed, maar er zijn zeker de nodige mogelijkheden te noteren. Stand bij de drinkpauze 1-1
GOAL: Beekbergen-Emst (1-1)
22. Wouter van Amersfoort met de 1-1 hier. Enorme blunder van Beekbergen-doelman Kevin Holman die de bal door zijn benen laat lopen.
GOAL: Beekbergen-Ernst (1-0)
10. In minuut tien scoort nummer tien met een prettige volley. Joeri Denekamp schiet zijn ploeg naar de 1-0.
Beekbergen-Ernst
6. Cas Mulder met de eerste grote kans voor Beekbergen, maar de Emst-goalie redt.
14.00 uur: Beekbergen-Ernst
In de vierde klasse F stevent Groen Wit’62 af op de titel. Met nog vijf wedstrijden te gaan heeft de ploeg uit Apeldoorn vijf punten meer dan nummer twee SC Klarenbeek, dat vanmiddag op bezoek gaat bij nummer vier SV Orderbos. Voor Beekbergen zou puntenverlies voor SC Klarenbeek erg prettig zijn. Beekbergen aast nog op de tweede plek achter Groen Wit’62 en met ‘slechts’ zes punten minder dan SC Klarenbeek staat het natuurlijk in zijn recht. Maar dan moet er vanmiddag wel worden gewonnen van Ernst. Op papier mag dat geen probleem zijn voor Beekbergen. Ernst is de nummer elf en dus een laagvlieger in de vierde klasse F. Aan de motivatie zal het in ieder geval niet liggen bij de thuisploeg: ze ging afgelopen donderdag nog met 2-0 onderuit tegen SV Orderbos en heeft op eigen veld dus wat recht te zetten.