Emst wint ruim van buurman Wissel

Wissel 1 (zon)

7 augustus 2011 11:00

Kuiper, G.

Na een intensieve trainingweek met maar liefst vijf trainingsmomenten, stond vandaag de 1e oefenwedstrijd tegen goede buurman Wissel op het programma. Het werd een leuke wedstrijd, met bij vlagen redelijk verzorgd spel aan Emsterzijde. De accenten die de hele week op de training werden gelegd, kwamen er bij vlagen heel aardig uit. Bijkomend positief punt was het feit dat eindelijk na een moeizaam (scorend) seizoen, het net weer een aantal keer werd gevonden door de drie spitsen van Emst.

Dinsdag en vrijdag staan er weer leuke wedstrijden tijdens het 1e Univé Stad en Land Hanendârptoernooi op het programma waarin we gaan kijken of we weer een stapje kunnen zetten en tevens het vandaag behaalde niveau kunnen vasthouden. Martin Langevoort uit het 2e elftal, maakte vandaag als rechtshalf zeer verdienstelijk zijn debuut in het eerste elftal van de vv Emst en speelde het laatste half uur prima in dienst van het elftal mee en stond zelfs twee keer via de rechterkant aan de basis van een goede aanval.

Opstelling: Jan van Zuuk, Gerben de Groot, Joost van Ark, Robert-Jan Goedhart, Mark van der Esschert, Raymond de Gunst (60e Martin Langevoort), Tim Vijge, Desmond Dijkgraaf (75e Raymond de Gunst), Marc van de Mars, Gerben van Essen, Lorenzo van Gortel.