Warnsveldse Boys 3 'beker´ maatje te groot voor v.v. Emst 2

Groep 1 18

6 september 2020 10:00

Erwin Heijmeriks

Vandaag de 2e bekerwedstrijd voor Emst 2 op het programma.
Rick M, Pepijn en Thimo waren er vandaag niet bij.
JO19-1 spelers Thyago, Odin en Ramon vulden vanmorgen ons team aan.

Over de wedstrijd kunnen we erg kort zijn.
Warnsveldse Boys 3 was een zeer geroutineerde tegenstander die ongeveer 15 jaar samen spelen, erg goed georganiseerd met veel balbezit en bijna niet van de bal te krijgen. Emst 2 liep eigenlijk de gehele wedstrijd achter de feiten aan en kreeg maar weinig tijd om zelf het spel te maken.

In de eerste heflt scoorde Warnveldse Boys 2x maar dit hadden er meer kunnen zijn.
In de spaarzame kansen die Emst wel kreeg kon het net achter de keeper van Warnsveldse B niet gevonden worden.

Met een 0-2 achterstand werd de thee opgezocht.

Beide teams begonnen de tweede helft zoals ze de eerste helft geeindigd waren.
Exact hetzelfde spelbeeld. Emst 2 had het zwaar en maakte de nodige foutjes.
Warnsveldse B combineerde er op los.

Het bleef lang 0-2 en hiermee hield Emst toch enigzinds stand maar 10 minuten voor tijd was het echt op voor Emst.
Warnsveldse B scoorde de 0-3 en 0-4 en na 90 minuten voetballen floot de uitstekend leidende scheidsrechter Erwin Heijmeriks af en stond er een terechte 0-4 einduitslag op het scorebord.

Volgende week zondag de laatste bekerwedstrijd van dit seizoen en wel om 10:00 uur uit tegen buurman KCVO 3.