V.v. Emst 1 stelt punt veilig in 19 minuten restant uit tegen Sallandia 1

24 februari 2019 14:00

Dhr JA Hoven

Opstelling Emst 1 (zon)

Vandaag werd het restant van de gestaakte wedstrijd op 18/11/2018 jl tegen Sallandia 1 uitgevoetbald.
Reden van staken destijds was een armbreuk van de keeper van Sallandia.

Klik hier voor de wedstrijddetails van 18/11/2018

Verslag de Stentor Epe / Vaassen:
Emst moest zondag voor zeventien minuten voetbal naar Sallandia. Het eerste deel van het duel in 5G werd al in november gespeeld, maar bij een 2-2 stand gestaakt na een gebroken arm voor de doelman van de thuisploeg. ,, We kregen wel wat kansen, maar echt spectaculair was het allemaal niet", zag Emst-coach Harrie de Graaf. ,,Maar dat kan ook niet als er zo kort gespeeld wordt. We moeten nog wat wedstrijden inhalen en hebben nu als doelstelling plek vier. We willen graag nacompetitie spelen, maar dan zullen we de aankomende weken wel de punten moeten pakken."