V.v. Emst 1 kan in eerste competitiewedstrijd geen vervolg geven aan goede voorbereiding

Wesepe 1

5e klasse G

30 september 2018 14:00

Dhr L van Meenen

Opstelling Emst 1 (zon)

Verslag vv Emst:
Volgt

Verslag 'de Stentor Epe/Vaassen:
Emst creërt weinig, en blundert wel
Zelf niet best voetballen en een blunder achterin. Het zijn de ingrediënten voor de nederlaag van Emst bij Wesepe: 2-0.

Verslag www.wesepe.nl:

Wesepe thuis tegen Emst het werd een verdiende 2-0 overwinning met 3 punten.
De eerste helft was aan beide zijden aftasten, optisch had Emst een voordeel , maar het leverde geen enkele kans op.
Wesepe kwam in niet veel in de 16 , maar was een paar maal gevaarlijk via schoten en 1 maal moest de doelman fraai redden.
Zes min. voor de rust schoot Rens Broekhof vanaf rand 16 op doel en de doelman overkwam de “nachtmerrie“ van “alle doelmannen“, bal onder de vingers en tussen de benen door , tergend langzaam het doel inrollend 1-0.
Na de thee kwam Wesepe meer aan het voetballen toe en ontstonden er kansen, die onbenut bleven ,totdat Niels Niemeijer het pop de heupen kreeg, hij gaat op eigen helft een 1-2 tje aan en slalomt door de rechter verdediging van Emst en schiet van 5 mtr. beheerst raak. 2-0 Het fysiekere Emst wilde wel, maar kon de achterhoede van Wesepe niet baas en de verdiende 3 punten blijven in Wesepe.
Volgende week weer thuis en dan tegen Marienheem .

De opstelling vandaag: Wessel Berends-Rik Veldkamp-Richard Flierman-Niels Niemeijer-Frank Groot Lipman-Sven Booijink-Jarno Rouweler-Delano Schotman-Rick van Gelder-Stefan Jansen-Rens Broekhof ingevallen Kevin Teunissen-Bart Spoler en Eik Saris.