V.v. Emst 1 wint van nummer 5 Wesepe 1, doet hiermee goede zaken en stijgt een plekje op de ranglijst.

Wesepe 1

5e klasse G

17 februari 2019 14:00

Dhr. H Genc

Verslag v.v. Emst:
Volgt

Verslag de Stentor Epe/Vaassen:
Emst heeft met 2-1 gewonnen van Wesepe. Emst stijgt door de zege naar de negende plek en heeft nog een aantal wedstrijden tegoed. Trainer Harrie de Graaf: ,,Ze hebben de tweede helft geen bal op ons doel geschoten en bleven maar voor hun eigen doel hangen. We kwamen tien minuten voor tijd pas op voorsprong, maar dat verdienden we ook."

Verslag de Stentor Deventer:
Bij Wesepe was de halve selectie afgelopen week ziek. ,,Dus ik moest vanwege de kleine selectie toch drie zieken opstellen. We waren met name in balbezit initiatiefloos, daaraan zag je wel dat de krachten ontbraken'', zei Wesepe-trainer Maikel Jansen of Lorkeers.

Website Wesepe:
Wesepe verliest terecht met 2-1 van Emst.
Wesepe kon het vandaag niet bolwerken in Emst en verloor volkomen verdiend met 2-1.
Reeds na 3 minuten kwamen de gastheren op voorsprong , een hoge voorzet van links kwam via de borst van een Weseper speler voor de voeten van een oranje speler, die van dichtbij raak schoot.

Emst bleef druk zetten tot Wesepe in de 30 min een vrije trap mocht nemen ongeveer 10 meter van de middellijn af, Delano stuurde de bal rechtstreeks naar de bovenhoek ,zonder dat iemand er nog aan kwam.
Toen kwam het VAR moment zonder beelden, de ass.scheidsrechter van Emst had buitenspel geconstateerd.
Na minuten lang gepraat keurde de scheids het doelpunt goed.
Wesepe zat daarna tot de rust goed in de wedstrijd , wel goed voetbal maar geen doelpunten.
Na de thee stroopte Emst de mouwen op en Wesepe kon zich er niet onderuit voetballen.
De duels werden verloren ,alle tweede ballen voor Emst en een mellee van spelers rond het 16 metergebied van Wesepe.
Het was in de 79 min. raak voor Emst en daar bleef het bij, een tweede nederlaag op rij.
De opstelling: Wessel Berends-Davy Timmer Arends-Richard Flierman-Niels Niemeijer-Frank Groot Lipman-Sven Booijink-Jarno Rouweler-Delano Schotman-Rens Broekhof-Rick van Gelder en Kevin Teunissen ingevallen Stefan Jansen,Rik Veldkamp en Bart Spoler.
Volgende week om 14.00 uur yhuis tegen CCW`16