V.v. Emst 1 speelt goed en pakt in blessuretijd verdiend punt tegen nummer 2 SDOL 1

SDOL 1 (zon)

5e klasse G

5 mei 2019 14:00

Dhr. A. Moussouli

Opstelling

Verslag de Stentor Epe/Vaassen:
Emst speelde met 1-1 gelijk tegen de nummer twee in de stand, SDOL. Trainer Harrie de Graaf: ,,We hadden van deze hoogvlieger moeten winnen, maar ik ben blij dat we alsnog de gelijkmaker hebben gemaakt. We hebben nog steeds zicht op de vierde plek en daar gaan we vol voor."

Verslag de Stentor Deventer:
SDOL verzuimt in te lopen op Sportclub Deventer
Met negen wisselingen in de basisopstelling heeft runner-up SDOL in 5G niet geprofiteerd van de misstap van Sportclub Deventer bij CCW'16 (2-2). Diep in de blessuretijd ging het voor de Luttenbergse club mis bij Emst (1-1). De achterstand van SDOL op de koploper is met nog drie wedstrijden te gaan zes punten. Colin Spoolder opende na ruim een kwartier nog wel de score: 0-1. ,,We hebben een maand lang geprobeerd de druk op Sportclub Deventer te leggen, dat is niet gelukt. Op een gegeven moment moet ik kiezen, of de nacompetitie met fitte spelers beginnen of het risico nemen dat ik met geblesseerde spelers de titel misloop en zodoende ook in de nacompetitie niets bereik. Dan kies ik voor het eerste", verklaarde trainer Mustafa Aygun, die wel de hete adem van CCW in de nek voelt. Die ploeg volgt op een punt.