v.v. Emst 1 wint ook 2e paasweekendwedstrijd met zeer ruime score van KON UD 1 waardoor 6 punten in de pocket en 15x gescoord.

Koninklijke UD 1 (zon)

5e klasse G

22 april 2019 14:00

Dhr JA Hoven

Verslag de Stentor Epe / Vaassen:
Emst met Pasen: 15-0
Emst heeft met twee grote zeges goede zaken gedaan in de vijfde klasse G. Achtereenvolgens gingen Sallandia (9-0) en Koninklijke UD (6-0) voor de bijl. Coach Harrie de Graaf was zeer tevreden. ,,Onze doelstelling is plek vier en dat zou echt geweldig zijn. Al jarenlang doen we nergens om mee, nu kunnen we eindelijk ergens om voetballen. We hebben goed spel laten zien, maar ook laten zien dat we conditioneel twee wedstrijden in korte tijd volle bak kunnen gaan." Emst deelt de vierde plaats met Terwolde, dat één duel meer speelde.