16 jarige Raoul Gerrits schiet v.v. Emst 1 in zeer boeiend duel tegen Terwolde 1 in slotfase naar gelijkspel

Terwolde 1

5e klasse G

19 mei 2019 14:00

Dhr D Scholten

Opstelling Emst 1 (zon)

Verslag v.v. Emst 1:
Volgt zsm

Verslag de Stentor Epe/Vaassen:
De wedstrijd tussen middenmoters Emst en Terwolde krijgt geen winnaar, 3-3

Verslag de Stentor Deventer:
Laatste thuiswedstrijd van Terwolde wordt 'n domper
Waarschijnlijk had Terwolde-trainer Harold Sneller zich zijn laatste thuiswedstrijd iets anders voorgesteld. Een kwartier voor tijd kwam zijn ploeg nog op een 3-2 voorsprong tegen Emst, maar in de allerlaatste seconden maakten de bezoekers er alsnog een gelijkspel van: 3-3.

Sneller beschreef het als de grootste domper van zijn carrière. ,,Het ergste van alles is nog dat er twee doelpunten door Emst waren gemaakt vanuit buitenspelpositie. Enerzijds is het natuurlijk de verdediging die zo makkelijk de bal weggeeft, waardoor ze kunnen counteren. Anderzijds moet de arbitrage wel opletten bij dit soort cruciale momenten. Ik zou dit niet zeggen als het een twijfelgeval was, maar iedereen, inclusief de tegenstander, was het ermee eens dat er gescoord werd vanuit buitenspelpositie. Daar baal ik van."