V.v. Emst zaal 1 behaald dankzij reuze uitslag kampioenschap in de 4e klasse

Emst 1 (zaal)

17 mei 2019 22:00

Dhr EM Wermers

De zaalvoetballers van de v.v. Emst speelden gisterenavond hun laatste competitiewedstrijd van dit seizoen.
Er moest gewonnen worden om het kampioenschap in de 4e klasse binnen te halen. Een gelijkspel of verlies zou een 2e plek betekenen.

Op deze avondwedstrijd waren veel v.v. Emst supporters afgekomen. De tribunes zaten goed vol en er waren zelfs spandoeken opgehangen.

Voorafgaand de wedstrijd werd er met 1 minuut stilte stil gestaan bij het overlijden van v.v. Emst vrijwilliger en lid van verdienste Gijs Nijboer.
Om 22:00 uur floot de scheidsrechter voor het begin van de wedstrijd tegen de nummer 9 Atik 9.

Een echte wedstrijd werd het eigenlijk nooit want onze v.v. Emst zaal 1 was heer en meester en het ene doelpunt naar het andere doelpunt verdween achter de keeper van Atik. Er werd snel druk gezet en de bal ging lekker rond. Mooie aanvallen leverde minstens zulke mooie doelpunten op.
Bij rust was het kampioenschap al zeker want na 25 minuten stond het al 8-2 in het voordeel van v.v. Emst zaal 1.

V.v. Emst zaal 1 wilde op een waardige manier kampioen worden dus werd er na de rust nog een tandje sneller gespeeld. Wederom hetzelfde beeld en de toeschouwers mochten na de rust maar liefst 10x klappen voor de fraai uitgespeelde doelpunten.
Af en toe kwam Atik er uit maar dan was er altijd nog Dylan die de ballen lekker wist tegen te houden.

Op de tribunes volgde er een aantal keren de wave en na 50 minuten was het dan zover: v.v. Emst zaal 1 was KAMPIOEN in de 4e klasse !!!
Een mooie bos bloemen, een echte beker en een vaatje bier werden na afloop uitgereikt.

In de kleedkamer kwam ook de trotste sponsor Dick Berghorst van Bar - Restaurant - Lounge de Emsterie uit Emst zijn mannen nog feliciteren.

Na en drankje in de sporthal in Epe ging het kampioenschapsteam naar Bar - Restaurant - Lounge de Emsterie in Emst om daar hun kampioenschap samen met alle supperters te vieren. Het bleef hier tot in de late uurtjes nog erg gezellig !!

Mannen van v.v. Emst zaal 1, Robbert Jan, Wouter, Dylan, Rick, Bram, Alex, Desmond en Gerben namens de v.v. Emst van harte gefeliciteerd met dit dikverdiende kampioenschap, klasse mannen !!

Klik op ondestaande foto voor meer foto's van deze kampioenschapsavond.