In zaalbekerderby is 4e klasser vv Emst zaal 1 niet opgewassen tegen 1e klasser sv Epe zaal 1

Epe 1 (zaal)

Emst 1 (zaal)

Groep 1 089

7 september 2018 21:30

Dhr A Groot Hulze

Voor onze vv Emst zaalvoetballers is gisterenavond het seizoen ook weer begonnen.
Op deze eerste speelavond mochten zij aantreden tegen de zaalvoetballers van buurman sv Epe die uitkomen in de 1e klasse.
Onze vv Emst zaal 1 komt zelf uit in de 4e klasse van het zaalvoetbal.

In de Prins Willem Alexander hal te Epe stond deze derby onder leiding van KNVB scheidsrechter A. Groot Hulze en was onze vv Emst zaal 1 niet opgewassen tegen sv Epe zaal 1. Uiteindelijk werd het 6-2 in het voordeel van Sv Epe.
De doelpunten voor de vv Emst zaal 1 werden beide gemaakt door Rick van Mourik.

Maandag 10 seotember zal voor vv Emst zaal 1 de competitie gaan beginnen en wel met een uitwedstrijd tegen Atik.
Deze wedstrijd zal gespeeld worden het Mheenpark te Apeldoorn en zal om 21:15 uur aanvangen.