vv Emst 3 kansloos tegen veel beter CCW'16 3

Mannen, 3, 7e klasse 37

12 november 2017 10:00

Jaap van Zuuk

Vandaag moesten de mannen van PTB het opnemen tegen de nummer 2 CCW'16 3.  Dus vooraf wisten de mannen uit Emst dat ze aan de bak konden vandaag. Tijdens de warming up worden we gebeld door onze vlagger Berry Smit , hij komt later omdat hij is wakker geworden met een bloedneus. Gelukkig kon hij in de rust alsnog omkleden en zich toevoegen aan het het elftal.

Emst begon zoals elke wedstrijd zeer slap, maar dat het het nog veel erger kon dan de afgelopen weken bewezen we vandaag. Verkeerd ingooien, niet recht vooruit kunnen lopen, ballen die niet aankwamen, of zelfs bij de buurman in de tuin belandde, 1 voordeel hiervan was dat de buurman een hond had. Hij kwam met een ware sprint uit zijn hok, nam de bal aan als een ware profvoetballer, slalomde door de tuin van zijn baasje en met zijn rechter poot schoot hij de wandelstok van de buurvrouw uit handen. De buurvrouw raakte uit balans en viel achterover in de sloot. Supporters klapten en het was een waar spektakelstuk op de zondagmorgen. Even is het muis stil op sportpark t'Handarp , maar dan zien we dat interim aanvoerder Rolf Boeve de vlaggenstok uit de linkerhoek van het veld pakken en als een ware atleet  naar de buurvrouw rent. Dan gooit hij als een  speerwerper de vlaggenstok richting de buurvrouw, ze kan er net bij en Rolf trekt de buurvrouw op de kant. Het applaus was in de hele gemeente te horen. Wat een afloop van deze druilerige zondagmorgen.

Gevoetbald werd er ook nog.

Kansloos veroren met 1-6.