vv Emst 3 verliest na zeer gezellige jubileumavond

Mannen, 3, 7e klasse 37

8 oktober 2017 9:30

Clubscheidsrechter

Vandaag moesten de mannen van PTB het opnemen tegen Albatross, we gaan even 10 uur terug in de tijd. We zijn in de mooiste kantine van de gemeente Epe om het 70 jarig bestaan van onze voetbalvereniging te vieren. Het gerstennat vloeit rijkelijk in de goed gevulde kantine.  Waar de 'Beer' Jan v Zuuk bezig is om een heerlijk broodje paling naar zijn darmen te verwerken , zet 20 meter verder Ronald vd Velde de kantine in vuur en vlam. De leden van de Vv Emst maken een grote kring en Ronnie' hakt er vrolijk op los zoals hij in de jaren 90' wekelijks de shows steelde in de ''Bleu Sky'' en discotheek 'De Stunt'.  De kantine beeft en alle remmen gaan los, even word er niet gedacht aan de wedstrijd tegenh Albatross. Het is 00:00 uur en de muziek draait het liedje van de laaste ronde, iedereen maakt nog een sprint naar de bar en drinkt zijn laaste biertjes op. Organisatie bedankt voor deze mooie en gezellige feestavond. Op naar het 75 jarig bestaan  van onze zo mooie vereninging waar de mannen van PTB zeker bij zullen zijn.

Wedstrijddag

Laten we erop houden dat de feestavond heel gezellig was , maar dat het voetbal bij de mannen van PTB niet te goede kwam.

Na 10 min stonden we 5-0 achter, aanvoeder Gerrit van zuuk(2,55min geen record) en Marty Mulder vielen uit met een blessure. Gelukkig wou onze Henkie graag voetballen en hij deed dit heel verdienstelijk. Henkie kwam in het veld en er werd nog maar 1 x gescoord. Ruststand 6-0.

De 2e helft ging stukken beter, het gerstennat van de avond ervoor was uit het lichaam en onze Klaas -jan Eenkhoorn scoorde 2 maal op zeer fraaie wijze en is al weer clubtopscoorder. Albatross scoorde helaas ook nog 3 maal en de eindstand werd dus 9-2.

Top feestavond - voetbal was drama, maar wel weer een gezellig weekend gehad met zijn zijn allen.

Volgende week thuistegen de De kieviten , een avond ervoor een feestje in de kantine dus zal het spannend worden volgende week om weer 3 punten toe te voegen aan de ranglijst