Vv Emst 3 begint competitie met gelijkspel

Mannen, 3, 7e klasse 37

24 september 2017 11:30

Clubscheidsrechter

Vandaag de 1e wedstrijd van de mannen van ptb(pothof-tiemens-bouwmeester) uit naar victoria-boys.

3 nieuwe aanwinsten waren er vandaag gelijk bij Dwight Frinsel, Jamiy Zweekhorst en Gerben Mekelenkamp. De laastst genoemde was tijdens zijn verhuizing namelijk 2 dingen vergeten te overhuizen namelijk zijn linker en rechter voetbal schoen. Gelukkig mocht hij de plastic schoenen lenen van Gerrit v Zuuk.

Emst begon fantastisch, dat Ronald vd Velde een fantastische zomer heeft gehad was duidelijk te merken. Keer op keer levert hij crosspasses en weet hij iemand vrij te zetten. En dat leide binnen 24 min in een 0-3 voorsprong. 2x Klaas-Jan Eenkhoorn en 1x Ronald vd Velde, hij kreeg de bal en zag de doelman oor zijn doel staan en met een werkelijk schitterende stift-lob en ook nog met rechts liet hij het net doen bewegen.  Helaas was dit niet de russtand, de scheids gaf een penalty,deze werd door een safe van Jan v Zuuk knap gekeerd. (Dit was de 7e strafsschop op rij de hij stopt) daarna gingen de koppies hangen en scoorde victoria-boys 3x. Dit was tevens de russtand.

De 2e helft kunnen we kort over zijn.
Er werd niet meer gescoord. Wel een punt.

Volgende week gaan de mannen van ptb het opnemen tegen alexandria, vorig jaar werd deze wedstrijd verloren met 0-14. Dus we hebben wat goed te maken.

Fijne week allemaal groet:
Vv emst 3