vv Emst 1 - Wesepe 1 verdiende geen winnaar maar werd de wedstrijd een paar minuten voor tijd beslist

Wesepe 1 (zon)

Mannen, 1, 5e klasse F

25 maart 2018 14:00

Dhr Hooij

Verslag vv Emst:
volgt zsm

Verslag de Stentor Epe/Vaassen:

Emst wist dit weekend niet te winnen. De ploeg ging thuis met 1-0 onderuit tegen Wesepe. Coach Harrie de Graaf: ,,We waren de bovenliggende partij, maar scoorden niet. Vijf minuten voor tijd vloog een afstandsschot van die lui in de kruising. Geweldig hoe die vent dat deed, maar voor ons was het einde oefening."

Verslag de Stentor Deventer:
Wesepe mocht door een laat doelpunt de drie punten mee naar huis nemen. De ploeg van trainer Bert van Losser won met 0-1 van Emst. Erg overtuigend was het allemaal niet volgens Van Losser. ,,De overwinning was misschien wel terecht, maar de teams waren aan elkaar gewaagd'', zei Van Losser. ,,Wij hebben het altijd lastig tegen ploegen die voetballend minder spelen en Emst is er daar één van. Ik ben wel blij dat we dit keer zo'n wedstrijd wél over de streep hebben weten te trekken.''

Verslag www.sportclubwesepe.nl:
Emst-Wesepe verdiende geen winnaar , maar dankzij een later treffer van Rens werd het 0-1 en dus 3 punten.
Het zat vandaag mee ,de uitslag dan ,de aanloop niet , Davy verhinderd , Stefan haakte in de warming up af en er moesten op het laatste moment nog hulptroepen worden op geroepen. Klasse Arjan-Koen , we moeten er met zijn allen achter staan en de gezichten allemaal dezelfde kant op, dan kan Wesepe weer in de klasse komen waar het hoort , nl. niet in de laagste standaardklasse.
De eerste 20 min. begon Emst in hoog tempo stormachtig de aanval zoekend, daarna kwam Wesepe  ook in de wedstrijd.
De afwerking liet aan beide zijden te wensen over ,mede door het hobbelige veld.
Na de thee golfde het spel op en neer, Emst de lange bal , Wesepe meer via de vrije man.
De achterhoede met Frank en Richard en natuurlijk Wessel bleven overeind bij de hoge ballen en op rechts was Hans en links Niels ook tegen de druk bestand en in de linie er voor waren Sven en Jarno en Delano en Rick een sta in de weg voor Emst, door goed te storen.
Voorin hadden Kevin en Rens het moeilijk tegen de robuuste verdedigers, zij kregen weinig steun vanuit het middenveld ,doordat deze dicht op de achterhoede moesten blijven.
Iedereen dacht aan 0-0 ,maar dankzij een juweel van een treffer in de 86 min. van Rens werd het 0-1.
Hij kreeg aan de linkerkant de bal op ruim 20 meter van doel te pakken, kapte en schoot hard met een mooie curve het leder in de verre bovenhoek . Gewoon een wereldtreffer. DE scheidsrechter telde 5 min extra speeltijd bij en toen waren de 3 punten binnen.