vv Emst 1 verliest nipt uit bij Wesepe 1

Clubscheidsrechter

Opstelling Emst 1 (zon)

Verslag vv Emst:
Emst slaagt er niet in een resultaat te pakken in Wesepe

Na een vervelende nederlaag een week geleden(4-2 nederlaag bij IJsselstreek) wist Emst 1 ook vandaag niet te winnen bij SC Wesepe.

Emst kwam in de eerste helft niet fijn in het spel en kon niet zijn spel spelen. Ook Wesepe stelde er weinig tegenover. We zagen twee ploegen, die met zichzelf worstelden. Emst kreeg weinig kansen in de eerste helft. Op slag van rust wist Dennis Evers na een puike aanval het doel onder vuur te nemen, maar de keeper lag in de goede hoek. Emst miste vandaag nogal wat spelers, zoals Dennis Kloezeman, Martin Langevoort en René de Wilde. Daartegenover was Desmond Dijkgraaf voor de eerste keer bij de wedstrijdselectie na een breukje in zijn voet. Raymond de Gunst zat wel op de bank, maar was niet helemaal wedstrijdfit. Een hele waslijst aan blessures dus. Emst leek de eerste helft goed door te komen, totdat Wesepe een vrije trap kort nam en de middenvelder schoof de bal met links goed in de hoek. Rick Mulder kon niet snel genoeg reageren, waardoor Wesepe met 1-0 voorkwam. Dit was een tikkie vlak voor rust.

Met rust moest de geblesseerde Wouter van Amersfoort naar de kant en Desmond Dijkgraaf was zijn vervanger.

In de tweede helft een wat opener wedstrijd met twee teams, die voor de winst gingen. Voorin waren we niet doortastend genoeg en met kansen via Rick van Mourik, Jeroen van Essen en Lorenzo van Gortel wisten we niet de gelijkmaker te maken. Het zat er gewoon niet in vandaag. Wesepe daarentegen kon ook weinig creëren, waardoor het uiteindelijk een gezapige partij voetbal werd. Een neutrale toeschouwer zou zeggen, een typische 0-0 wedstrijd en zo voelde dat ook wel bij de meeste Emstenaren. Toch bleven de punten in Wesepe en hield Emst dus een heel naar gevoel over aan deze wedstrijd. Desalniettemin moeten we kijken naar de positieve punten, want aanstaande zondag 29 oktober staat Apeldoornse Boys thuis op het programma. De nummer twee van de ranglijst schoot afgelopen weekend uit haar slof met maar liefst acht doelpunten thuis tegen IJsselstreek (8-2 winst).

Tot aankomende zondag 29 oktober op sportpark 't Hanendarp

Verslag de Stentor Epe/Vaassen:
Ook Emst speelde een slechte wedstrijd. Bij Wesepe verloor de ploeg van trainer Harrie de Graaf met 1-0. De Graaf: ,,We hebben vrijwel geen kans weggegeven, maar een mooi afstandsschot van Wesepe heeft ons de das omgedaan. We waren niet goed genoeg en maakten de kansen die we kregen niet af.''

Verslag de Stentor Deventer:
Wesepe schudt Emst af
Wesepe won in de vijfde klasse F met 1-0 van Emst. Trainer Bert van Losser: ,,Ik heb mijn spelers beter zien spelen, maar ik ben wel heel erg tevreden over de uitslag natuurlijk."