vv Emst 2 geniet van mooie weer maar vergeet te voetballen

9 april 2017 11:30

clubscheidsrechter

Opstelling Emst 2 (zon)

Vandaag mocht vv Emst 2 voor de 2e keer dit seizoen een uitwedstrijd spelen op het kunstgras van WSV.
Eerder werd er al gespeeld tegen WSV 5 en nu was WSV 4 de tegenstander.

Het verslag van vandaag zal korter zijn dan normaal want dit was een wedstrijd om snel te vergeten.

De positieve punten van vandaag:
- Het weer was fantastisch.
- Martin Tessemaker vulde ons team vanuit de JO19-1 aan vanwege de vele blessures. Martin speelde wederom een goede wedstrijd
- De drie gemaakte doelpunten waren erg fraai.

De lijst van negatieve punten is wel erg lang en zullen we maar verwoorden in 1 zin.
- Een complete off day van vv Emst 2 waarbij niet verloren had hoeven worden van WSV 4 die overigens erg goed georganiseerd speelde en de bal veel in de ploeg kon houden. Zelf voerden we onze taken niet goed uit en had wellicht de gezellige zaterdagnacht ook invloed op bepaalde spelers.

Jammer dat het goede spel van de vorige wedstrijd niet doorgezet kon worden en we moeten deze wedstrijd maar snel vergeten en gaan genieten van het vrije Paasweekend. Zondag 23/4 gaan we verder met een uitwedstrijd tegen de nummer 2 Voorwaarts T 5 die van ons moeten winnen om in theorie nog kans te hebben op het kampioenschap. Deze kans is wel erg klein daar Barneveld met nog 4 wedstrijden tegen gaan 10 punten voorsprong heeft,