vv Emst 1 niet opgewassen tegen kampioenskandidaat sv Twello 1

Eijkelkamp, T.

Verslag vv Emst:
Volgt

Verslag de Stentor Epe/Vaassen:
Emst, de rodelantaarndrager in 5D, ging gisteren op eigen veld kansloos onderuit (1-5) tegen SV Twello, dat dit seizoen nog geen enkel punt verloren heeft en hard op weg is naar het kampioenschap. Wouter van Amersfoort scoorde op slag van rust namens de thuisploeg.

Verslag de Stentor Deventer:
Twello heeft na 15 speelronden nog altijd de maximale score in 5D: 45 punten. De ploeg van trainer Salim Ozer versloeg Emst met 1-5, maar kende desondanks geen gemakkelijke middag. ,,Het was moeilijk, omdat zij ver terug zakten en de duels hard ingingen", zag hij. ,,Het laatste halfuur hadden we het pas helemaal onder controle en was het onze wedstrijd." De titel kan Twello nauwelijks nog ontgaan, met een voorsprong van tien punten en een wedstrijd minder gespeeld.