vv Emst 1 komt thuis tekort tegen CCW'16 1

11 september 2016 14:00

Sambo, E.A.

Verslag vv Emst:

Emst deed vanmiddag slechte zaken. Zo blijft Emst na 2 wedstrijden op 0 punten steken. Emst begon slap en afspraken kwam men niet na. In de 14e minuut maakte CCW de 0-1 via de rappe Tim Alferink. Hij nam ook de 0-2 voor zijn rekening. Het was Stan Blokvoort(Uit de A1) die Emst op de been hield. Rick v Mourik bracht Emst terug in de wedstrijd met een geweldig afstandsschot. Met links schoot hij via de onderkant van de lat raak. Typerend was hoe Emst verdedigde want het was ook snel weer 1-3.

In de 2e helft kon Emst geen potten breken en had CCW16 de touwtjes strak in handen en gaf t weinig meer weg. Via de snelle Tim Alferink was het constant dreigend. Na een uur spelen werd het 1-4 en was de wedstrijd gespeeld. Emst creëerde weinig tot niets en kon de bal niet goed in de ploeg houden Een offday voor de Emstenaren, laten we het daar maar ophouden.

Zondag 18 september om 14.00uur SV Socii thuis!

Verslag de Stentor Epe/Vaassen:
Emst de bietenbrug op
Voor de vijfdeklasser Emst verliep de tweede speelronde niet naar wens. Emst speelde thuis tegen CCW'16 (Combinatie Cupa/Wilp) en verloor met 1-4. Het doelpunt van de thuisploeg werd gemaakt door Rick van Mourik. Emst is na de eerste twee speeldagen nog zonder winstpunt in de vijfde klasse D.

Verslag de Stentor Deventer:
CCW kende een makkelijke dag, al werd het vlak voor rust nog even spannend door de aansluitingstreffer van Emst. Maar CCW verhoogde de marge in de tweede helft (1-4).