FC De Rebellen: Hier de loting van de pupil van de dag en v.v. Emst speler die op zaterdag 27/5 a.s. 20 minuten mee mag doen met de profs van FC De Rebellen tegen onze v.v. Emst 1

18 april 2023 14:30

Zaterdag 27/5 a.s. speelt onze v.v. Emst 1 een oefenwedstrijd tegen FC De Rebellen, een team van oud profs.

Tijdens de wedstrijd hebben we vanuit de v.v. Emst een jeugdspeler geloot die deze dag pupil van de dag mag zijn en vanuit de spelende seniorentak is er een speler geloot die 20 minuten mee mag spelen met de profs van FC De Rebellen.

Klik op het filmpje voor de loting.

20230527RebellenLotingsFilmpje.png

En de winnaars zijn:
LotingFCDeRebellen.jpg
Jarno Krijgsman v.v. Emst speler
Wessel Dul pupil van de dag.

FCDeRebellenVooraankondiging.png