Paaseigooien

Zaterdag 31 maart 2018 Paaseierengooi toernooi VV Emst

Zaterdag 31 maart 2018 organiseert de activiteitencommissie van de VV Emst het 4e 't Hanendárp Paaseierengooi toernooi. Het toernooi begint rond 18:00 uur.

Er zijn verschillende mooie prijzen te winnen:

•         voor het beste jeugd team;
  •         voor de meest ludieke outfit;
  •         voor de meeste sportieve prestatie.

Het toernooi zal gespeeld worden op meerdere wedstrijdbanen met verschillende afstanden. Het deelnemende team zal moeten bestaan uit twee personen. De spelregels zijn ter plekke beschikbaar en worden een week van te voren gepubliceerd op de website. Aansluitend vindt de prijsuitreiking plaats, vervolgd door een Apreski feestavond met medewerking van DJ Base-X.

Deelname is ook voor niet-leden.

Met sportieve groet,

Activiteitencommissie VV Emst

Paaseierengooi toernooi 2018 VV Emst

Dit formulier is niet meer actief