Wedstrijdverslagen

V.v. Emst JO9-1 is KAMPIOEN door ook laatste wedstrijd uit de 1e fase van de competitie te winnen van KCVO JO9-2.

KCVO JO9-2 - Emst JO9-1

Het was vroeg vetrekken vandaag want om 7:55 uur werd er verzameld op de parkeerplaats bij onze v.v. Emst. Een vreemde zaterdagmorgen want voor het eerst mocht er geen publiek bij de wedstrijden aanwezig zijn. Het vreemde is dat de ouders die de kinderen vervoeren naar de uitwedstrijd wel als begeleider de wedstrijd mogen bekijken. Dit hield in dat er bij deze uitwedstrijd alleen maar mensen van d... meer »

• 3 oktober 2020, 8:45
26-09-2020