Grote Club Actie

Beste VV EMST-leden,

Dit jaar doen we als jeugdafdeling van de v.v. Emst weer mee aan de Grote Club Actie.
De actie start op zaterdag 23 september 2023.

Wat houdt deze actie nu eigenlijk in?
Elk lot kost € 3,00. Hiervan zal € 2,40 (80%) naar onze jeugdafdeling gaan.
Verkoop daarom zo veel mogelijk loten via het verkoopboekje of online (met jouw persoonlijke QR-code op de voorzijde van het boekje) zodat we met het opgehaalde bedrag weer van allerlei leuke activiteiten kunnen doen.
Denk hierbij aan het jaarlijkse uitje naar Ameland, een winteractiviteit etc.
De koper van jouw lot maakt kans op de hoofdprijs van maar liefst € 100.000,-!!

Wat kun je zelf winnen?
V.v. Emst heeft voor dit jaar toffe prijzen beschikbaar!*
Verkoop zoveel mogelijk loten en maak kans op de volgende prijzen:
1e plaats: Voetbalshirt en broek van je favoriete team uit Nederland incl. bedrukking
2e plaats: Waardebon naar keuze t.w.v. € 50,-
3e plaats: Waardebon naar keuze t.w.v. € 25,-
*Deze actie geldt alleen voor jeugdleden van v.v. Emst. De lotenmeter geeft enkel juiste informatie als een ieder zijn eigen stand goed invult. De uitslag zal onder toeziend oog van het jeugdbestuur worden gecontroleerd.

Verkoop Superloten
Om jouw kans op een prijs te vergroten kun je dit jaar ook Superloten verkopen.
1 superlot vertegenwoordigt 50 loten! Dit zou je bijvoorbeeld aan een bedrijf kunnen verkopen.
Ga hiervoor naar de website: clubactie.nl/superlotkopen en vul bij de verenigingsnaam de naam ‘v.v. Emst’ in. Via onze site kunnen wij de koper (persoon/bedrijf) extra promoten.

Overig
Wil je een nieuw boekje? Dan kan de leider van jouw team deze ophalen in het wedstrijdsecretariaat.

Het boekje uiterlijk inleveren op 11 november 2023 in de Grote Clubactie schatkist die te vinden is bij het verkooploket in onze kantine.

Namens de jeugdafdeling alvast bedankt voor julle inzet !!

Sportgroeten,
Niek Vijge