´De kop is eraf´ na eerste oefenwedstrijd tussen V.v. Emst 1 - Voorst 1

15 augustus 2021 14:00

Erwin Heijmeriks

Opstelling

Nadat er in de maand juli aan de conditie gewerkt kon worden startte op zondag 1 augustus jl de eerste veldtraining.
Nu 2 weken later, zondag 15-8-2021, stond de eerste oefenwedstrijd voor onze v.v. Emst 1 op het programma.
Tegenstander was 5e klasser Voorst 1.

Aanvoerder Lorenzo van Gortel haakte op het laatste moment af want de avond voor deze oefenwedstrijd werden Lorenzo en Susanne de trotse ouders van een dochter Sofie. Namens de gehele v.v. Emst gefeliciteerd en geniet er samen van !!

Hoofdtrainer Jeroen de Vries had voor deze oefenwedstrijd 17 spelers opgeroepen. Tevens zou de oefenwedstrijd bestaan uit 3 helften, 3*30 minuten.

De velden lagen er perfect bij, het weer was supermooi en ook wisten onze supporters ons sportpark weer te vinden.

Om exact 14:00 uur floot scheidsrechter Erwin Heijmeriks voor het begin van deze oefenwedstrijd. Een speciaal moment want sinds oktober 2020 was er geen wedstrijd meer gespeeld door onze v.v. Emst 1.

De wedstrijd was voor zowel Ems 1 als Voorst 1 onwennig en nog niet van een hoogstaand niveau maar dat kun en mag je ook niet verwachten na zo´n lange tijd zonder voetbal. Alle Emst 1 veldspelers speelden 60 minuten en de 2x Emst 1 keepers wisselden elkaar af.
Voor hoofdtrainer Jeroen de Vries en assistenttrainer Gert Wagenvoort was het een nuttige wedstrijd om eens te kijken hoever Emst 1 op dit moment is. Zeker vanwege de grote hoeveelheid nieuwe spelers die vanuit onze JO19 zijn overgekomen konden de trainers lekker expirementeren.

Uiteindelijk scoorde Voorst 1 de 65e minuut de 0-1 en dit was voldoende om deze oefenwedstrijd te winnen. Voor onze v.v. Emst waren er voldoende mogelijkheden om te scoren maar het vizier stond deze zondag nog niet op scherp.

V.v. Emst 1 wedstrijdselectie:
Rick Mulder (k), Dylan vd Beek (k), Wouter v Amersfoor, Kas Albertus, Mark vd Esschert (aanv), Jeroen v Essen, Dennis Evers, Ramon Evers, Michael Gerrits, Raoul Gerrits, Michel v Huffelen, Lucas de Jong, Rowan Mekelenkamp, Rick v Mourik, Wesley Pannekoek, Wim Schokkenkamp, Jesper Timmer

Een nuttige oefenwedstrijd tegen een leuke tegenstander.
Voorst 1 bedankt voor deze nuttige oefenwedstrijd en op 19 september a.s. komen we naar jullie om deze wedstrijd te gaan herhalen maar dan in het bekertoernooi.

Komende week staat voor onze v.v. Emst 1 in het teken van de 11e editie van het Univé Hanendârptoernooi bij onze v.v. Emst.
Sv WIssel en EZC´84 zullen de tegenstanders zijn.

Klik hier voor meer informatie.

LogovvEmst.jpg