V.v. Emst 1 wint ook tweede wedstrijd op Univé Hanendârptoernooi en wel met 4-0 van sv Wissel 1

Wissel 1 (zon)

22 augustus 2020 14:00

Erwin Heijmeriks

Opstelling Emst 1 (zon)

Verslag:
Vandaag de tweede wedstrijd tijdens de 10e editite van het Univé Hanendârptoernooi bij onze eigen v.v. Emst.

Buurman sv Wissel was de tegenstander, een echte derby weer.

Over de gehele wedstrijd gekeken was v.v. Emst 1 de betere ploeg.
Het jonge sv Wissel bood goed tegenstand maar het meeste balbezit was voor onze v.v. Emst.
In een sportieve wedstrijd die uitstekend geleid werd door scheidsrechter Erwin Heijmeriks kwam v.v. Emst op voorsprong door 2 fraaie doelpunten van Rick van Mourik.  Het vele balbezit in deze eerste helft was mooi mar er had een aantal keren best meer afgedrukt mogen worden op het doel van sv Wissel. Opmerkelijk moment in deze eerste helft was nog wel dat een speler van sv WIssel alleen op v.v. Emst 1 keeper Dylan vd Beek afging en Dylan met een zeer fraai redding deze speler van een doelpunt af wist te houden.

Met een 0-2 voorsprong ging v.v. Emst 1 de rust in.

In de 2e helft hetzelfde beeld maar ook een zelfde aantal doelpunten. Bij deze 2 knappe doelpunten mochten de namen van JO19-speler Raoul Gerrits en Dennis Evers genoteerd worden.  V.v. Emst 1 had wederom veel balbezit en kwam achterin nauwlijks tot niet in de problemen. 5 minuten voor tijd mocht Raymond de Gunst nog invallen. Dit als waardering voor alle mooie jaren v.v. Emst selectievoetbal. Raymond is inmiddels gestopt en gaat in v.v. Emst 3 spelen maar had vanwege de Corona nog geen afscheid van Emst 1 kunnen nemen.

Na afloop van de wedstrijd werder naast Raymond ook vertrekkend hoofdtrainer Harrie de Graaf en vertrekkend keeperstrainer Jan van Ommen in het zonnetje gezet.

Uiteindelijk behaalde v.v. Emst 1 op basis van het doelsaldo een nette tweede plek op deze 10e editie van het Univé Hanendârptoernooi v.v. Emst.

2020-08-24_19_55_02-10e_editie_van_het_Univ_Hanendrptoernooi_bij_de_v.v._Emst_Deel_2___Vaassen_Act.jpg
UNivetoernooi2.jpg