Verslag, sponsoren en foto's Kerstbingo 2012

15 januari 2013 8:00

We zijn al weer in 2013 maar toch kijken we in dit nieuwsitems nog even terug naar de geslaagde Kerstbingo 2012 gehouden op zaterdag 15 december.

Kerstbingo 2012

Zaterdag 15 december was het weer zo ver…..KERSTBINGO en wel de hele dag. In de ochtend voor de jeugd en ’s avonds voor de volwassenen.

Vanaf oktober dus de sponsoren af en na de sinterklaas de kantine in kerstsfeer brengen.

De organisatie was al vroeg in de veren(08.00 uur) om de laatste puntjes op de i te zetten. De prijzen werden klaar gezet en de bingoballen gecontroleerd. Voor de jeugd waren er weer leuke prijzen te winnen en een ieder ging met een spellendoos naar huis. Ook werden ze nog getrakteerd op limonade en een zakje chips. Dit alles is mogelijk gemaakt door de fantastische sponsering. Wij bedanken dan ook hiervoor de VV-Emst hoofdbestuur die hier aan mee heeft gewerkt.

Nadat de jeugd tevreden naar huis was gegaan zijn we de kado’s voor de avond- bingo gaan klaarzetten. De tafels aankleden met de mooie kerststukjes gemaakt door Gea Braakman. Gea nogmaals bedankt hiervoor. Om 19.30 uur stroomde de eerste bingogasten binnen en om 20.00 uur konden de ballen gaan draaien. Erik Hogeboom kan niet alleen goed voetballen maar ook geweldig met de bingoballen overweg. Bas van Maastricht liet zijn stem horen door de getrokken nummers door de zaal te roepen en de muziek werd weer als vanouds verzorgd door Base-X Delano Bruggink .

Heren, onze dank is dan ook deze keer weer groot.

We willen iedereen bedanken die deze avond mee heeft gedaan met de bingo Hopelijk zijn de prijzen in goede aarde gevallen. Diegene die dit jaar buiten de prijzen zijn gevallen hebben wellicht in 2013 meer geluk.

Deze geweldige avond met vele mooie prijzen was niet mogelijk geweest zonder de gulle donaties van bedrijven in Emst, Epe en Vaassen. Ook  zonder de vrijwilligers die de kantine hebben omgetoverd in kerstsfeer , de mensen die ‘s morgens en  ‘s avonds de kantinedienst deden en natuurlijk de mensen die ons bij de jeugdbingo hebben geholpen was dit alles niet mogelijk geweest.

Sponsoren en vrijwilligers, hartelijk dank hiervoor  en hopelijk kunnen we volgend jaar weer op iedereen rekenen.

Graag tot de volgende kerstbingo,

Agnes, Joël en Anja

Sponsorlijst met bedrijven/personen die deze kerstbingo mede hebben mogelijk gemaakt:
Autobedrijf Wesselink
Autoschadebedrijf de Wilde
Bedrijfs- en Reclamefotografie Martin Hogeboom
Bedrijfswagen Spuiterij B. de Wilde
Electrotechnisch installatiebedrijf Braakman en Blokvoort
C. Barika buikdansers
Calculatie adviesbureau F. Krijgsman
Dorpshuis De Hezebrink
De Weerd Electronica