SEH uit Heerde vervangt V en L uit de Vecht op 12 editie Univé Hanendârptoernooi v.v. Emst dinsdagavond 16/8 en zaterdagmiddag 20/8

18 juli 2022 17:00

Dinsdagavond 16/8 en zaterdagmiddag 20/8 zal de 12e editie van het Univé Hanendârptoernooi v.v. Emst weer plaatsvinden.

Omdat V en L uit de Vecht het komende seizoen geen standaard eerste team ingeschreven heeft zullen zij op ons komende Univé Hanendârptoernooi v.v. Emst vervangen gaan worden door SEH uit Heerde.

SEH is geen onbekende op ons Univé Hanendârptoernooi want in het verleden hebben zij ook al een aantal malen deelgenomen.
Univé en de toernooiorganisatie zijn dan ook erg verheugd dat SEH dit jaar ons Univé Hanendârptoernooi weer compleet wil maken.
Enorme dank hiervoor.

Naast SEH zullen sv Wissel, EZC'84 en v.v. Emst weer deelnemen.

Programma dinsdag 16/8:
Wedstrijd A: 19:00 uur Veld 1 EZC'84 1 - v.v. Emst 1
Wedstrijd B: 19:00 uur Veld 2 sv Wissel 1 - SEH 1

Programma zaterdag 20/8:
Finale: 14:00 uur Veld 1: Winnaar wedstrijd A - Winnaar wedstrijd B
Troostfinale: 14:00 uur Veld 2: Verliezer wedstrijd A - Verliezer wedstrijd B

De eerste elftallen van v.v. Emst, EZC’84, sv Wissel en SEH spelen in dit toernooi wederom voor de eigen jeugd.
Dit vanwege het feit dat het prijzengeld ten goede komt aan de jeugdafdeling van de vereniging.

De oefenwedstrijden op dit toernooi staan in het teken van de voorbereiding op het komende voetbalseizoen 2022-2023.

Zowel Univé Stad en Land als onze v.v. Emst organisatie kijken nu alweer uit naar de leuke wedstrijden op deze 12e editie van het Univé Hanendârptoernooi v.v. Emst !!

2022UniveHanendarpToernooi.png