Wat te doen bij een (vermoedelijk) corona besmetting op de club, onze v.v. Emst?

2 oktober 2020 15:00

Op dit moment zijn er veel mensen verkouden en hebben daarnaast ook keelpijn en / of ander klachten.

Het verkouden zijn en eventuele andere klachten maakt mensen (13+) Corona verdacht.

De KNVB heeft voor bestuurders van clubs onderstaande schema opgesteld zodat zij samen met hun leden kunnen kijken wat er in deze gevallen gedaan moet worden.

Vanuit de v.v. Emst zullen wij dit schema dan ook volgen.

Mochten er vragen / opmerkingen rondom de v.v. Emst Corona zaken zijn dan kunt u mailen aan [email protected] of contact opnemen met coronacoordinator Herwin Rozendal, 06-46087256.

2020-10-02_15_13_26-stappenplan-corona.jpg2020-10-02_15_14_24-stappenplan-corona.jpg