Maatregelen v.v. Emst in verband met Coronavirus

12 maart 2020 20:00

V.v. Emst sportpark 't Hanendarp in Emst zal tot nader order gesloten blijven.

DIt is vanavond door zowel het hoofd- als jeugdbestuur van de v.v. Emst besloten.
Ook de onderhoudsploeg en kantinecommissie zijn hierbij betrokken geweest.

Hiermee volgt de v.v. Emst de richtlijnen van de Nederlandse regering, KNVB en lokale auroriteiten.

Hieronder het standpunt welke de KNVB vandaag naar buiten heeft gebracht:

Alle wedstrijden van veld- en zaalvoetbalverenigingen gaan tot en met 31 maart niet door. Jan Dirk van der Zee, directeur amateurvoetbal KNVB: “Wij adviseren alle amateurverenigingen om ook geen trainingen, oefenwedstrijden of andere grote bijeenkomsten te organiseren. We hopen op begrip voor dit lastige besluit en de medewerking van alle clubs om gezamenlijk de competities tot een goed einde te brengen. De komende periode gaan we nadenken over een goede oplossing voor ons amateurvoetbal.”

We hopen op begrip voor dit lastige besluit en rekenen op respect en medewerking van een ieder.
Mochten er redenen zijn om bovenstaand besluit te heroverwegen, dan zal het bestuur van de v.v. Emst dat doen en hier nadien bericht over geven.
Dit voorlopig via onze website en social media.

Namens de besturen van de v.v. Emst wensen wij een ieder veel sterkte in deze onzekere periode.

Met vriendelijke sportgroet,
Hoofd- en jeugdbestuur v.v. Emst